Staňte se členem

Vstup ZDARMA

Brand Inclusion 2024 powered by Kantar

12/09/2024 | 15:00

WPP, Bubenská 1, 170 00 Praha 7-Holešovice

Jsou značky opravdu inkluzivní? Jak je vidí spotřebitelé a jak to ovlivňuje jejich nákupní rozhodování? Přijďte na exkluzivní konferenci o diverzitě a inkluzi, kde vám představíme výsledky globální studie Kantar Brand Inclusion Index, do níž se zapojilo i Česko.

Vyprodáno

Kategorie: Štítek:

Popis

Dnešní generace chtějí víc. Víc autenticity i víc pestrosti. Zvládají tenhle nárok značky v Česku plnit? Zveme vás na akci zaměřenou na diverzitu a inkluzi, kde vše rozebereme. Dozvíte se, jak moc jsou značky v Česku inkluzivní a co dělat pro to, abyste se v očích svých zákazníků posunuli ještě o úroveň výš.

Těšit se můžete na tyto odborníky:

— Petra Průšová (Managing Director, Insights, CEE) a Martina Mrňáková (Senior Project Leader, Brand Domain) z agentury Kantar CZ

— Tereza Košťálková (Strategic Planner) z agentury VML

Součástí konference bude také panelová diskuze na téma současnosti a budoucnosti diverzity a inkluze, které se zúčastní:

— Petra Jankovičová, CEO & Co-founder společnosti TRIAD Prague

— Marek Vomočil, PR Leader for the Czech Republic & Hungary & Slovakia společnosti IKEA

— Věra Šídlová (Global Creative Thought Leadership) z agentury Kantar CZ

 

Jazyk: Čeština

Dress code: Business casual

Detaily

Petra Jankovičová 

CEO & Co-founder, TRIAD Prague

Petra se vydala cestou marketingu a komunikace před více než 18 lety. Jako spoluzakladatelka agentury Triad Prague se podílela na její přeměně ze začínajícího startupu na jednu z nejlepších nezávislých agentur, které v současnosti na českém i evropském trhu najdete. Pod jejím vedením se Triad v roce 2022 zařadil mezi 9 nejlepších nezávislých agentur na základě Effie Indexu v Evropě. Je spoluzakladatelkou TEDx Bratislava, první prezidentkou Asociace komunikačních agentur v ČR a vede iniciativy za etiku v reklamě a komunikaci. Její angažovanost v oblasti mentoringu a vzdělávání je patrná i z jejího působení v #HolkyzMarketingu, Femme Palette a toho, že působí jako lektorka Brand Strategy ve SKVOT Czech. Petra je také uznávanou řečnicí a sloupkařkou.

Tereza Košťálková

Strategic Planner, VML

Tereza pracuje jako stratég v mezinárodní reklamní agentuře VML, která je součástí skupiny WPP. V pražské pobočce má na starosti významné klienty na českém i globálním trhu, včetně České spořitelny, Kauflandu nebo Fordu. Kromě toho se v rámci podpory inkluze angažuje i v komunikaci a budování značky festivalu Prague Pride.

S více než pětiletou praxí v marketingu se Tereza věnuje především efektivitě reklamy s cílem dosažení smysluplných změn z pohledu byznysu i společnosti. Jako stratég z reklamní agentury principy inkluzivní reklamy nejen začleňuje do své každodenní praxe, ale také téma prosazuje ve veřejných oborových debatách, kde se prostřednictvím workshopů a panelových diskuzí dělí o své znalosti a zkušenosti. 

Martina Mrňáková

Senior Client Executive, Kantar

Martina pracuje jako Senior Client Executive ve společnosti Kantar CZ, kde má na starost lokální i mezinárodní projekty týkající se budování značky pro klienty z oblasti FMCG i služeb. V současnosti v Kantaru zároveň působí jako Sustainability Lead pro Českou republiku. Vedle problematiky udržitelnosti se tak zaměřuje i na oblast diverzity a inkluze, v rámci které v letošním roce pro český trh vede první ročník studie Brand Inclusion Index.

Petra Průšová

General Manager, CEE (Central and Eastern Europe), Kantar

Petra Průšová absolvovala statistiku na VŠE v Praze. V marketingovém výzkumu působí už od roku 1995, nejdříve ve vlastní agentuře AMD, poté 16 let jako ředitelka  Millward Brown CZ s.r.o. V roce 2017 se spojily Millward Brown a TNS AISA, v nově vzniklou agenturu KANTAR CZ, kde působí v pozici Managing Director pro CEE region. Je v porotě řady akcí spojených s účinností reklamy v médiích. Byla nominována do žebříčku 25. nejlepších žen českého byznysu. Je mentorem v Odyssey Mentoring Programu. Absolvovala kurzy: AI Empowerment a je certifikovaným koučem NeuroLeadership programu.

Aleš Rumpel

Training Manager, Pride Business Forum & Prague Pride

Aleš Rumpel (on/jeho) působí jako training manažer v Pride Business Fóru a Prague Pride. Čerpá ze svých rozsáhlých zkušeností v kulturním managementu a vzdělávání, aby prosazoval práva LGBTQ+ osob. Více než dvacet let se aktivně věnuje českému queer aktivismu – vedl queer filmový festival Mezipatra a spoluzaložil advokační organizaci Platforma pro rovnoprávnost, uznání a diverzitu, z.s. (PROUD). Jeho práce zahrnuje školení pedagogů a vedení programů zaměřených na posílení postavení mladých LGBTQ+ dospělých a profesionálů. Navrhuje a realizuje vzdělávací iniciativy, které podporují inkluzi LGBTQ+ ve firemním sektoru.

Věra Šídlová

Global Creative Thought Leadership Director, Kantar

Věra pracuje v globálním týmu Kantaru, kde se zaměřuje na to, jak kreativita může posouvat značky kupředu. Ráda se kouká na to, co se lze naučit od nejefektivnější kreativy a jak to vnést do každodenní marketingové praxe.

Marek Vomočil

PR Leader for the Czech Republic & Hungary & Slovakia, IKEA

Marek má více než 15 let zkušeností v oblasti komunikace. Od roku 2019 řídí PR tým pro IKEA v Česku, Maďarsku a na Slovensku. Je zodpovědný za korporátní a produktovou komunikaci a za vytváření strategií zaměřených na budování důvěry ve značku IKEA ve vztazích s médii a influencery. Dále má na starosti krizovou komunikaci a aktivně se podílí na interní komunikaci. Marek stojí za řadou dlouhodobých osvětových projektů v IKEA, zaměřených na podporu uprchlíků, LGBTI komunity a na pomoc obětem domácího násilí prostřednictvím projektu „Za bezpečný domov“.

Date: 12/09/2024

Start time: 15:00

End time: 17:00

Venue: WPP, Bubenská 1, 170 00 Praha 7-Holešovice