Jsou značky opravdu inkluzivní? Jak je vidí spotřebitelé a jak to ovlivňuje jejich nákupní rozhodování? Přijďte na exkluzivní konferenci o diverzitě a inkluzi, kde vám představíme výsledky globální studie Kantar Brand Inclusion Index, do níž se zapojilo i Česko.
Dnešní generace chtějí víc. Víc autenticity i víc pestrosti. Zvládají tenhle nárok značky v Česku plnit? Zveme vás na akci zaměřenou na diverzitu a inkluzi, kde vše rozebereme. Dozvíte se, jak moc jsou značky v Česku inkluzivní a co dělat pro to, abyste se v očích svých zákazníků posunuli ještě o úroveň výš.
Těšit se můžete na tyto odborníky:
— Petra Průšová (Managing Director, Insights, CEE) a Martina Mrňáková (Senior Project Leader, Brand Domain) z agentury Kantar CZ
— Tereza Košťálková (Strategic Planner) z agentury VML
Součástí konference bude také panelová diskuze na téma současnosti a budoucnosti diverzity a inkluze, které se zúčastní:
— Petra Jankovičová, CEO & Co-founder společnosti TRIAD Prague
— Marek Vomočil, PR Leader for the Czech Republic & Hungary & Slovakia společnosti IKEA
— Věra Šídlová (Global Creative Thought Leadership) z agentury Kantar CZ
Jazyk: Čeština
Dress code: Business casual
Detaily
Petra Jankovičová
CEO & Co-founder, TRIAD Prague
Petra se vydala cestou marketingu a komunikace před více než 18 lety. Jako spoluzakladatelka agentury Triad Prague se podílela na její přeměně ze začínajícího startupu na jednu z nejlepších nezávislých agentur, které v současnosti na českém i evropském trhu najdete. Pod jejím vedením se Triad v roce 2022 zařadil mezi 9 nejlepších nezávislých agentur na základě Effie Indexu v Evropě. Je spoluzakladatelkou TEDx Bratislava, první prezidentkou Asociace komunikačních agentur v ČR a vede iniciativy za etiku v reklamě a komunikaci. Její angažovanost v oblasti mentoringu a vzdělávání je patrná i z jejího působení v #HolkyzMarketingu, Femme Palette a toho, že působí jako lektorka Brand Strategy ve SKVOT Czech. Petra je také uznávanou řečnicí a sloupkařkou.
Tereza Košťálková
Strategic Planner, VML
Tereza pracuje jako stratég v mezinárodní reklamní agentuře VML, která je součástí skupiny WPP. V pražské pobočce má na starosti významné klienty na českém i globálním trhu, včetně České spořitelny, Kauflandu nebo Fordu. Kromě toho se v rámci podpory inkluze angažuje i v komunikaci a budování značky festivalu Prague Pride.
S více než pětiletou praxí v marketingu se Tereza věnuje především efektivitě reklamy s cílem dosažení smysluplných změn z pohledu byznysu i společnosti. Jako stratég z reklamní agentury principy inkluzivní reklamy nejen začleňuje do své každodenní praxe, ale také téma prosazuje ve veřejných oborových debatách, kde se prostřednictvím workshopů a panelových diskuzí dělí o své znalosti a zkušenosti.
Martina Mrňáková
Senior Client Executive, Kantar
Martina pracuje jako Senior Client Executive ve společnosti Kantar CZ, kde má na starost lokální i mezinárodní projekty týkající se budování značky pro klienty z oblasti FMCG i služeb. V současnosti v Kantaru zároveň působí jako Sustainability Lead pro Českou republiku. Vedle problematiky udržitelnosti se tak zaměřuje i na oblast diverzity a inkluze, v rámci které v letošním roce pro český trh vede první ročník studie Brand Inclusion Index.
Petra Průšová
General Manager, CEE (Central and Eastern Europe), Kantar
Petra Průšová absolvovala statistiku na VŠE v Praze. V marketingovém výzkumu působí už od roku 1995, nejdříve ve vlastní agentuře AMD, poté 16 let jako ředitelka Millward Brown CZ s.r.o. V roce 2017 se spojily Millward Brown a TNS AISA, v nově vzniklou agenturu KANTAR CZ, kde působí v pozici Managing Director pro CEE region. Je v porotě řady akcí spojených s účinností reklamy v médiích. Byla nominována do žebříčku 25. nejlepších žen českého byznysu. Je mentorem v Odyssey Mentoring Programu. Absolvovala kurzy: AI Empowerment a je certifikovaným koučem NeuroLeadership programu.
Aleš Rumpel
Training Manager, Pride Business Forum & Prague Pride
Aleš Rumpel (on/jeho) působí jako training manažer v Pride Business Fóru a Prague Pride. Čerpá ze svých rozsáhlých zkušeností v kulturním managementu a vzdělávání, aby prosazoval práva LGBTQ+ osob. Více než dvacet let se aktivně věnuje českému queer aktivismu – vedl queer filmový festival Mezipatra a spoluzaložil advokační organizaci Platforma pro rovnoprávnost, uznání a diverzitu, z.s. (PROUD). Jeho práce zahrnuje školení pedagogů a vedení programů zaměřených na posílení postavení mladých LGBTQ+ dospělých a profesionálů. Navrhuje a realizuje vzdělávací iniciativy, které podporují inkluzi LGBTQ+ ve firemním sektoru.
Věra Šídlová
Global Creative Thought Leadership Director, Kantar
Věra pracuje v globálním týmu Kantaru, kde se zaměřuje na to, jak kreativita může posouvat značky kupředu. Ráda se kouká na to, co se lze naučit od nejefektivnější kreativy a jak to vnést do každodenní marketingové praxe.
Marek Vomočil
PR Leader for the Czech Republic & Hungary & Slovakia, IKEA
Marek má více než 15 let zkušeností v oblasti komunikace. Od roku 2019 řídí PR tým pro IKEA v Česku, Maďarsku a na Slovensku. Je zodpovědný za korporátní a produktovou komunikaci a za vytváření strategií zaměřených na budování důvěry ve značku IKEA ve vztazích s médii a influencery. Dále má na starosti krizovou komunikaci a aktivně se podílí na interní komunikaci. Marek stojí za řadou dlouhodobých osvětových projektů v IKEA, zaměřených na podporu uprchlíků, LGBTI komunity a na pomoc obětem domácího násilí prostřednictvím projektu „Za bezpečný domov“.
Date: 12/09/2024
Start time: 15:00
End time: 17:00
Venue: WPP, Bubenská 1, 170 00 Praha 7-Holešovice
Na tomto webu používáme cookies k zajištění některých funkcí a zjištování návštěvnosti. Kliknutím na přijímám s tímto souhlasíte.Více info
Tyto webové stránky používají soubory cookie pro lepší zkušenost s procházením tohoto webu. Z těchto souborů cookie jsou ve vašem prohlížeči uloženy soubory cookie, které jsou klasifikovány jako nezbytné, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webových stránek. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak tyto webové stránky používáte. Tyto soubory cookie se ve vašem prohlížeči ukládají pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost se z těchto souborů cookie odhlásit. Odhlášení od některých z těchto souborů cookie však může mít vliv na vaše prohlížení.
Nezbytné cookies jsou zásadní pro správnou fuknčnost webu. Tato kategorie zahrnuje pouze cookies, které zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu. Tyto cookies nesbírají žádná osobní data.
Soubory cookie, které nejsou pro fungování webových stránek nezbytně nutné a používají se zejména ke shromažďování osobních údajů uživatelů prostřednictvím analytických nástrojů, reklam nebo jiného vloženého obsahu, se označují jako nepotřebné soubory cookie. Před spuštěním těchto souborů cookie na vašich webových stránkách je nutné získat souhlas uživatele.